fredag 2 juli 2010

Förlåt mig!

Hej på er alla ute i data världen, jag vet att det är mycket tyst från min sida men sen linnea föddes har det varit fullt upp, hon har kollik så när man får chansen att sova så tvekar man inte en sekund att lägga sig. Hand arbete ligger lite nere på min lista för på dagarna har man ju 3 barn och hem att ta hand om så det finns inte mycket tid att greja nu. Jag har iaf virkat och sytt ihop en orkidé blomma. Det kommer bli en present åt en mycket närstående person. På söndag åker ja på kryssning till tallinn så då får ja koppla av lite och ladda nya krafter. Jag har börjat att äta nyttigt och röra på mig så på 4 veckor har jag gått ner 19kg. Ja ni ser rätt: 19kg på 4 veckor! Men då har jag ju fött ett barn också :)

1 kommentar:

  1. Förstår att du inte hinner med så mycket annat,konstigt vore ju annars .Grattis till minskningen och ha det så skönt i Tallinn..kraam=)

    SvaraRadera