torsdag 23 september 2010

Hemlis7



Här är mina svar till hemlis: 1. Vilken sorts garn tycker du mest om? (Ull, akryl, bomull osv.) Är det något material du absolut inte tycker om?
bomull är favorit garnet. ull gillar jag inte

2. Vilka är dina favoritfärger?
rosa,lila och grönt är mina favorit färger

3. Är det någon färg du absolut inte tycker om?
turkos

4. Vilken sorts stickor tycker du bäst om/använder du helst? (Trä, metall, plast? Rundstickor, raka, strumpstickor?)
plast stickor gillar jag bäst ej bambu

5. Hur länge har du stickat? Anser du dig vara nybörjare, avancerad eller mittemellan?
jag är nog en mittmellan stickare jag är mer för virkning

6. Dricker du kaffe? Te?
nej dricker inget kaffe eller te. här är det saft som gäller

7. Är du allergisk mot något?
inte allergisk mot något

8. Vilken slags musik tycker du om?
dansband är ju livet!

9. Favoritgodis?
CHOKLAD men inte mörk choklad (kinderägg är MUMS)

10. Håller du på med någon annan "skapande hobby", förutom stickning? (Spinna, scrapbooking, virkning osv.)
Jag virkar och gör smycken

11. Vad tycker du är roligast att sticka? Mössor? Sjalar? Tröjor? osv...
mössor är roligast

12. Prenumererar du på någon sticktidning?
nej inte längre

13. Har du något drömprojekt på önskelistan?
STOR filt att ha i soffan framför tven i många färg glada färger

14. Använder du pulsvärmare/handledsvärmare? I så fall, vad är ditt handledsmått?
nej jag använder inget sånt

15. Tycker du om att sticka pulsvärmare?
ja dem är roliga för dom går snabbt att göra :)

16. Stickar du sockor?
ja jag gillar att sticka Raggi sockor

17. Vad har du för fotstorlek? (T.ex. längd, omkrets på tjockaste stället.)
stl 39 har jag :)

18. När fyller du år?
27 septbember

19. Stickar du med pärlor?
har aldrig testat men vore kul och pröva

20. Vilken slags böcker (ej stickning) läser du helst? (Deckare? Fakta? Romaner?)
Deckare är min favorit

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar